Od 1997 roku szkolimy dzieci w zakresie żeglarstwa regatowego, obecnie w ramach trzech sekcji:

• Lasera
  • Optimista
  • Grupy szkolenia początkowego - szkółki regatowej

Historia klubu sięga 2000 roku, kiedy to powstał. W 2006 zmieniła się siedziba i została przyjęta nowa nazwa - FIR...

Szkolenie sportowe dzieci i młodzieży prowadzone przez UKS FIR współfinansuje m.st. Warszawa

Aktualności

Wielkanocnie... 2012-04-08

Kolorowych i radosnych!

We are the champions:-)! 2012-04-02

Fantastycznym sukcesem zakończył się start Michała w Mistrzostwach Europy klasy Finn rozgrywanych na wodach zatoki Follonica we włoskim Scarlino. W słonecznej Toskanii nasz zawodnik wywalczył złoty medal...

Palamos po raz drugi! 2012-03-14

Kolejne Palamos za nami. Słoneczne, ciepłe i czasami zbyt wietrzne. Jak było? Zapraszamy do obszernej lektury. Max, Lesti i Jasiek oraz Świstak podzielili się z nami swoimi wrażeniami…

Wiatr i Woda! 2012-03-06

W miniony weekend w Warszawie odbyły się targi Wiatr i Woda - największa i najstarsza impreza wystawiennicza sportów wodnych w Polsce. Tradycyjnie i my mieliśmy w niej swój udział – tym razem, większy niż zwykle...

Z pamiętnika młodej Laserówki… 2012-02-10

Ciągle jeszcze pobytem w Hiszpanii żyjemy. Tym razem Palamos widziane z pokładu Lasera 4,7…

8 w skali Beauforta, czyli Palamos okiem Viki... 2012-02-01

Ferie skończone, teraz chwilę w szkole posiedzieć trzeba będzie i pouczyć się, aż do… następnego wyjazdu! A ten dopiero w marcu, ech...

Wiosna w zimie, zima w mieście, czyli ferie w Palamos… 2012-01-23

Optimiściarze oraz początkujący Laserowcy pożegnali się już z Pirenejami i udali do Palamos. Nasze ulubione hiszpańskie miasteczko przywitało młodych żeglarzy przepiękną pogodą...

Viki, Paulina, La Molina… 2012-01-18

Max właśnie wrócił z Mistrzostw Świata, Laserowcy trenują w Palamos a Optimiściarze szusują po pirenejskich stokach...

Lato w zimie, czyli ostatnia przygoda Maxa na Optimiście... 2011-12-29

Nasz zawodnik depeszuje z Nowej Zelandii, gdzie już za chwilę wystartują Mistrzostwa Świata w klasie Optimist...

Wesołych Świąt! 2011-12-24

Merry Christmas & Happy New Year! Joyeux Noël et Bonne Année Nouvelle! Fröhliche Weihnachten und ein glückliches Neues Jahr! Buon Natale e Felice Anno Nuovo! Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo!

Maxymalna Palma... 2011-12-15

Żeglujemy cały czas, na okrągło;-). Tym razem na Majorce...

Zapomniana Garda... 2011-12-13

Początek listopada był dla naszych dzielnych dwóch 420-stek (i Finnisty) okresem wytężonych treningów na słynnym Lago di Garda. Jak im tam było można przeczytać w lekko spóźnionej relacji dziewczyn…

Masa wyróżnień, czyli okręgowe zakończenie… 2011-12-02

Mimo, że niektórzy właśnie wrócili a inni jeszcze się wybierają sezon 2011 został oficjalnie zamknięty. We środę 29 listopada odbyła się uroczystość zorganizowana jak zwykle przez Warszawsko Mazowiecki Okręgowy Związek Żeglarski...

Makao i… po ‘makale’! 2011-12-01

Wszystko co dobre kiedyś się kończy… Powtarzając to jak mantrę próbujemy przystosować się do otaczającej nas rzeczywistości. Na pocieszenie pozostaje fakt, że już w styczniu ruszamy do naszego Palamos. To jednak niestety nie to samo…

Najpierw trenuj, potem zwiedzaj czyli... 2011-11-27

Hongkong według Marty

Morze Południowochińskie i my! 2011-11-22

Od soboty nasi Laserowcy sprawdzają jak się żegluje na wodach Morza Południowochńskiego. Matys i Michał podzielili się z nami swoimi dotychczasowymi wrażeniami…

Olé España... 2011-11-10

Jesienny Atlantyk, czyli Maksa hiszpańskie przygody...

Nie do końca koniec… 2011-10-30

Niby już zimno za oknami, ostatni trening nad Zalewem i ostatnie regaty w Mrągowie dawno za nami, pakowanie sprzętu i sprzątanie hangaru też. Już ćwiczymy na AWF. Jednym słowem sezon żeglarski zakończony! Ale…

O pół łódki za daleko… 2011-10-07

Tyle zabrakło Michałowi, aby dostać się do finału Meczowych Mistrzostw Polski, które w Pucku rozgrywane były w miniony weekend. Pozostaje więc zadowolić się brązem w kategorii młodzieżowców i skakać ze szczęścia z powodu wcześniejszego srebra...

Regat nigdy dość, czyli Kamień, Zegrze, Górki… 2011-09-19

Kolejny pracowity wrześniowy weekend za nami. Tym razem rozjechaliśmy się po kraju… Optimiściarze byli w Kamieniu Pomorskim, Laserowcy nad Zalewem, a Michał w Górkach Zachodnich...

49er i cała reszta! 2011-09-12

No i się skończyły! Kolejne regaty za nami. Tym razem Nieporęt gościł przedstawicieli mniej juniorskich klas niż zwykle, choć oczywiście tych najmłodszych również nie mogło zabraknąć. Nad Zalew przyjechali zawodnicy olimpijskich 49erów...

Pracowity początek września… 2011-09-08

Rok szkolny przywitaliśmy, jak na klub żeglarski przystało, regatami. Laserowcy ścigali się w Gdyni na Mistrzostwach Polski, a najmłodsi Optimiściarze startowali na Zegrzu w regatach finałowych NBŻ, w których organizację byliśmy wraz z Portem...

Filmowy bonus, czyli o OOM ciągle jeszcze! 2011-09-01

Dzięki uprzejmości Warszawsko-Mazowieckiej Federacji Sportu film na długie zimowe wieczory…

OOM w kolorze brąz po raz drugi! 2011-08-20

Olimpiadowy maraton za nami. Po Laserach ścigały się na wodach Zalewu Optimisty. W tej drugiej części mieliśmy znacznie skromniejszą reprezentację, ale jej wyniki były równie fantastyczne – Karolina sięgnęła po brąz, a Max był piąty…

Brązowa OOM... 2011-08-13

Pierwsza część OOM za nami. Generalnie było świetnie, choć pozostał pewien niedosyt. Tylko jeden medal, a mogły być trzy. Cóż tak to na jeziorze bywa. W klasyfikacji klubowej zajęliśmy trzecie miejsce...

Nie zawsze układa się tak, jak chcielibyśmy… 2011-07-21

Za naszymi zawodnikami regatowy maraton pod znakiem litery ‘W’, czyli starty w Warnemuende i Workum. Kuba 11 w Mistrzostwach Europy!

Czasem słońce czasem deszcz… 2011-07-11

Niestety z przewagą deszczu! Tak w skrócie można opisać zakończony wczoraj obóz naszej szkółki. Cóż, pogoda jaka jest każdy widzi. Niespecjalnie zrażeni faktem, że słońca brakowało a wody było w nadmiarze...

Okiem Maxa, czyli o Pucharze Mazowsza raz jeszcze! 2011-06-30

To były regaty! Dawno nie pamiętam tylu Optimistów na Zalewie Zegrzyńskim... no chyba z 7 lat temu, podczas regat UKS Nivei Błękitne Żagle… A teraz na II eliminację do Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży organizowanej przez nasz Klub UKS Fir...

Puchar Mazowsza… 2011-06-30

Za nami jedna z największych, jeśli nie największa impreza Optimistowa jaka kiedykolwiek była rozgrywana na wodach Zalewu Zegrzyńskiego. Port Jachtowy Nieporęt gościł aż 110 zawodników z całej Polski, którzy przez trzy dni zmagali się...

Puchar Portu Jachtowego Nieporęt za nami! 2011-06-20

W miniony weekend na wodach Zalewu ruch był wzmożony. W organizowanych przez nas i Port Nieporęt regatach ścigali się Optimiściarze. Emocji nie brakowało. Nasi zawodnicy znów spisali się świetnie...

Walczymy! 2011-06-13

Kolejny aktywny weekend za nami. Ścigaliśmy się po Zalewie – efekty wyśmienite: Max wygrał MWJ, a Piter WOM, Zosia uplasawała się tuż za nim, w dziewczynach była pierwsza, a Magda trzecia - to na Optimiście, w Laserze 4.7 Cypek srebro, Kuba brąz...

Puchar Portu Jachtowego Nieporęt… 2011-06-09

Po paru latach absencji powracają na wody Zalewu Zegrzyńskiego regaty ogólnopolskie dla klasy Optimist. Już za tydzień ścigać się będzie grupa A i B w Pucharze Portu Jachtowego Nieporęt, zaliczanym do rankingu NSKO...

Pomorskie wojaże i nie tylko… 2011-06-08

W reporterskim skrócie: Optimiściarze właśnie wrócili z Łeby, Mikołaj bawił w Szczecinie – to w miniony weekend, a dwa tygodnie temu Laserowcy ścigali się w Pucku. A no i jeszcze był organizowany przez nas MWJ – nad Zalewem rzecz jasna…

Zaskakujące rozstrzygnięcia w Pucku oraz… w Gdyni! 2011-05-23

Nie lada niespodziankę sprawił Kuba podczas Pucharu PZŻ. Nasz zawodnik do ostatniego dnia zajmował pierwsze miejsce w klasyfikacji juniorów w klasie Laser Radial, co dawało mu kwalifikację do Młodzieżowych Mistrzostw Świata ISAF...

Grupa B w natarciu… 2011-05-17

Po sukcesach w Pucharze Zalewu Zegrzyńskiego przyszedł czas na ogólnopolski sprawdzian w słynnym Memoriale Ottona Weilanda, który rozgrywany jest co roku w maju na wodach Jeziora Charzykowskiego. W stawce 132 zawodników Piter był 8, a Zosia 12...

Pucharowa niedziela… 2011-05-10

Miniony weekend należał do najmłodszych naszych reprezentantów. Piter rozgromił swoich rywali i bezapelacyjnie zwyciężył w klasyfikacji generalnej Pucharu Zalewu Zegrzyńskiego...

Nieprzemakalni, czyli kompletnie niemajowa majówka… 2011-05-06

Zimno, zimno, jeszcze raz zimno i… wyśmienicie! Kuba pierwszy w Gdyni, Cypek 5, Marek 10 a Matys 13. A w Pucku Max 4 w grupie A, w grupie B – Piter 9, Zosia 11, Magda 25…

Wiosennie… 2011-04-29

Wraz z początkiem kwietnia skończyła się nasza zimowa tułaczka… Powrót na rodzimy teren rozpoczęliśmy tradycyjnym już szkoleniem z zakresu przepisów regatowych, które wraz z WOZŻ po raz kolejny współorganizowaliśmy...

Wielkanoc 2011-04-23

Świąteczne życzenia...

Plany dla najmłodszych… 2011-04-14

Sezon żeglarski rusza pełną parą już za chwilę, a wraz z nim nasza szkółka regatowa. Pogoda, co prawda na razie niezbyt zachęcającą – mamy jednak nadzieję, że podczas pierwszych zajęć, które odbędą się pierwszego maja...

Last but not least… 2011-04-08

Ostatnie nasze tegoroczne zgrupowanie w Palamos dobiegło nieuchronnego końca… Wiosna za oknami, co oznacza, że na rodzime akweny czas wracać! Czekamy z utęsknieniem na kolejną zimę - ¡Nos encanta Palamós!

Wszystko, co dobre… 2011-03-03

No niestety musiały się skończyć! Tegoroczne ferie rozciągnięte do granic możliwości i aktywne niebywale, zwłaszcza dla Optimiściarzy, są już tylko historią, ale za to jaką!

Palamos po raz drugi… 2011-02-14

Optimiściarzy relacja z treningów w Hiszpanii. Jedno jest pewne – temperatury zdecydowanie bardziej sprzyjające niż w styczniu…

Trzydzieste Plenum Spółdzielni ‘ZENUM’... 2011-02-10

Po raz drugi w tym roku dotarliśmy do Palamos. Ściślej Optimiściarze nasi dotarli. Cali i zdrowi i nawet udało się wraz z bagażami. Bo oczywiście nie obyło się bez przygód wielu - strasznych i śmiesznych...

Facebook i my! 2011-02-06

No i stało się! Złamaliśmy się, albo przełamaliśmy... Jak kto woli. Od dziś można nas znaleźć na Facebooku...

Palamos po raz pierwszy! 2011-01-22

We czwartek rozpoczęliśmy pierwsze z cyklu zimowych zgrupowań. W naszym ulubionym Palamos rzecz jasna, jakżeby inaczej, Optimiściarze i Laserowcy przygotowywać się będą do kolejnego sezonu...

50 lat minęło… 2011-01-16

W piątek miała miejsce uroczysta gala z okazji pięćdziesięciolecia Warszawskiego Okręgowego Związku Żeglarskiego. Wręczano odznaki, medale i ordery. Wśród wyróżnionych byliśmy i my…

Cały czas w biegu… 2011-01-11

Grudzień i stycznia kawałek pod bardzo dużej aktywności znakiem nam upłynął. Pogoda dla nart biegowych była wymarzona, korzystaliśmy więc ile się da. Oprócz biegania, podczas ferii świątecznych, testowaliśmy możliwości zimowe Zalewu Zegrzyńskiego...

Świątecznie... 2010-12-23

Do biegu, gotowi, start! 2010-12-20

Za oknami śnieżnie się zrobiło niebywale, korzystamy więc póki się da! Już po raz trzeci nasz trening niedzielny odbył się na biegówkach. W ostatnią niedzielę było bajkowo – lekki mróz, słońce, masa świeżego śniegu - zupełnie jak w górach...

Mistrzostwa Hongkongu, czyli jubilat w akcji… 2010-12-17

Kolejna relacja Maxa z dalekiej Azji… Nasz zawodnik dzieli się w niej swoimi wrażeniami ze startu w Mistrzostwach Hongkongu. Przy okazji - 100 lat! Wszystkiego najlepszego! Oby tak dalej…

Nasi ludzie w Azji, czyli jak żegluje się w Hongkongu… 2010-12-15

O tym już było wiele razy, choć mogło się zdarzyć, że ktoś przeoczył… Otóż nasz zawodnik – Max Jabłecki, będzie reprezentował Polskę podczas Mistrzostw Świata w klasie Optimist. Zawody te odbędą się w Malezji na przełomie roku...

Zakończenia i gale… 2010-12-15

Listopad to w żeglarstwie czas uroczystości przeróżnych podsumowujących wydarzenia mijającego sezonu. Żeby więc tradycji stało się zadość mieliśmy klubowe zakończenie, uczestniczyliśmy w zamknięciu okręgowym, braliśmy także udział w gali Lasera...

Germańskie zamczyska, drużynowe perypetie i ryżowa dieta, czyli przygotowania do Mistrzostw Świata 2010-11-15

Zapewne wszyscy nasi sympatycy wiedzą, choć o tym nigdy dość - Max jako jeden z piątki Polaków będzie reprezentował nas na Mistrzostwach Świata Optimista w Malezji. Plan przygotowań do tej arcyważnej imprezy obejmował starty w Niemczech...

Euro 2012, czyli jak się mury pną do góry… 2010-10-30

Wizytują go głowy państw przeróżnych, prezydenci oraz kandydaci na prezydentów, delegacje UEFA, parlamentarzyści rodzimi i zagraniczni, my też postanowiliśmy zobaczyć jak prace postępują. Wczoraj mieliśmy przyjemność zwiedzać Stadion Narodowy...

A teraz coś z zupełnie innej beczki, czyli RS Tera… 2010-10-21

W miniony weekend, w ramach Regat Zakończenia Sezonu, testowaliśmy nową na naszym rynku klasę - RS Tera, która stanowić ma pomost między Optimistem a Laserem…

Always look on the bright side of life, czyli dwa medale MP… 2010-10-04

Nasza tegoroczna zdobycz medalowa powiększyła się wczoraj o dwa medale Meczowych Mistrzostw Polski. Michał wywalczył brąz w konkurencji seniorów i srebro w młodzieżowcach w swojej nowej klasie Finn. A wszystko to działo się od piątku do niedzieli ...

Mistrzostwa i finały przeróżne… 2010-09-29

Wrzesień, o czym poprzednio była już mowa, regatowy niezmiernie jest. I tak po IV eliminacji Optimiściarze mieli finał WOM i MWJ, Laserowcy w tym czasie w Górkach ścigali się na Radialach, w kolejnym tygodniu startowaliśmy w Mistrzostwach NSKO...

Wrzesień miesiącem regat… 2010-09-07

Wrześniowy maraton regatowy rozpoczęliśmy ostatnią czyli IV [nie VI ;-)] eliminacją WOM i MWJ w klasie Optimist, rozgrywaną już po raz kolejny w ramach Warszawskiego Tygodnia Żeglarskiego pod patronatem Magazynu Sportów Wodnych „Żagle” ...

Kalos kagathos... 2010-08-31

Mocnym akcentem kończymy wakacje. Kuba w Pucku zajął drugie miejsce w regatach Pucharu Europy w klasie Laser 4.7, a w Iławie nasz Optimist B Team wygrał konkurs …

No to mamy komplet! 2010-08-21

Po Laserowcach przyszedł czas na Optimiściarzy. Do złota i srebra zdobytego na OOM przez Kubę i Cypka dorzucił się z brązem Max. Dziś w Sławie nasz zawodnik stanął na najniższym stopniu podium…

Medalowa passa trwa, czyli złoto i srebro OOM… 2010-08-16

Kuba mistrzem, Cypek vice-mistrzem XVI Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w klasie Laser 4.7 Open!

Złotobrązowa NIVEA… 2010-08-12

Na zakończenie obozu w Nieporęcie najmłodsi nasi reprezentanci pojechali do Gdyni na regaty NIVEA Błękitne Żagle. Wszyscy dzielnie się spisali, Magda i Paulina w szczególności - zgarniając odpowiednio złoto i brąz w kategorii do lat 9 dziewcząt!

MMM w kolorze brąz! 2010-08-12

Dwa medale Międzywojewódzkich Mistrzostw Młodzików w klasie Optimist rozgrywanych na początku sierpnia w Nieporęcie padły łupem naszych reprezentantów! Zosia trzecia w dziewczynach, Jasiek trzeci w chłopakach…

Połowa wakacji za nami… 2010-07-30

Pierwszy miesiąc wakacji przemknął niepostrzeżenie. Tak to jest, w końcu w ciągłym ruchu jesteśmy!

Błękitna Wisła pełna Optimizmu... 2010-06-29

Po raz kolejny uczestniczyliśmy w organizowanym przez Biuro Sportu i Rekreacji Urzędu m.st. Warszawy Święcie Wisły…

Nasi znowu z tarczą! 2010-06-21

Po raz kolejny wyśmienicie spisali się nasi zawodnicy w eliminacjach do OOM w klasie Laser 4.7! Podobnie jak w Sławie, w Zegrzu zgarnęli złoto i srebro - Kuba pierwszy, Cypek drugi. W MWJcie w Optimiście też wygrana Maxa…

Plan MAKS-imum wykonany! 2010-06-14

Dzięki świetnemu występowi podczas zakończonej wczoraj w Kamieniu Pomorskim III eliminacji do MŚ i ME w klasie Optimist, Max zakwalifikował się do reprezentacji na Mistrzostwa Świata, które odbędą się w grudniu w Malezji...

Kolejne złoto! 2010-06-09

Po raz drugi z rzędu Kuba wygrał Eliminację MWJ w Laserze 4,7. Regaty te mieliśmy przyjemność organizować, no i wykazaliśmy się kiepską gościnnością - oprócz Kuby na podium stanął jeszcze Cypek...

Drużynowi Mistrzowie! 2010-06-05

Z pomysłu naszego Prezesa, za sprawą Kuby Nizińskiego z WTW odbyły się I Drużynowe Mistrzostwa Mazowsza w klasie Optimist. Nie mogliśmy tego nie wygrać…

Weekend na szóstkę… 2010-05-31

Kolejne starty za nami i kolejne świetne występy naszych zawodników. W Gdyni ścigali się Optimiściarze – Max szósty (Mistrzostwa coraz bliżej), w Pucku Laserowcy – i tu szóste miejsce padło naszym łupem – wywalczone przez Kubę...

MWJ nasz! 2010-05-24

Za nami kolejna eliminacja MWJ w Laserze 4.7 - całe pudło zajęte przez naszych oraz pierwsza w tym sezonie w Optimiście – tu trochę skromniej jeśli idzie o czołową trójkę - „tylko” złoto...

Regatowy maj… 2010-05-17

Startujemy nieprzerwanie ze świetnymi efektami! W zakończonej właśnie eliminacji do OOM w klasie Laser złoto – Kuba, srebro – Cypek, to w Sławie, a w Charzykach, w słynnym Memoriale Ottona Weilanda w klasie Optimist, Max 5...

Puck, Zegrze, Gdynia tu wszystko się kończy i zaczyna… 2010-05-05

Początek maja – majówką zwany, upłynął nam pod znakiem startów w regatach. Laserowcy ścigali się w Gdyni, a Optimiściarze w Pucku. Szkółkowicze natomiast zdobywali i szlifowali swoje umiejętności nad Zalewem Zegrzyńskim...

No i zaczęliśmy… 2010-04-28

W miniony weekend po zimowych wędrówkach rozpoczęliśmy sezon na rodzimych wodach. Porozrzucani po różnych zakątkach Polski - żeglowaliśmy po Jeziorze Sławskim, Zatoce Puckiej oraz pobliskim, ulubionym naszym Zalewie Zegrzyńskim…

Szkolenie WOZŻ... 2010-04-23

Po raz drugi i mamy nadzieję, że nie ostatni uczestniczyliśmy w szkoleniu dotyczącym przepisów regatowych żeglarstwa zorganizowanym przez Warszawsko-Mazowiecki Okręgowy Związek Żeglarski przy naszego Prezesa współudziale...

Wielkanoc na wodzie… 2010-04-08

Tradycyjnie już Wielkanocne Święta zawodnicy FIR spędzali żeglując. Laserowcy pod wodzą trenera Henia bawili na Lazurowym Wybrzeżu, Optimiściarze zaś wraz z trenerem Jurkiem uczestniczyli w słynnym Lake Garda Meeting Optimist Class...

Szkółka regatowa, czyli plany dla najmłodszych... 2010-03-17

Choć za oknami chwilowo niewesoło – śniegu dużo wszędzie, bo zimę jeszcze cały czas mamy, a jak jest zima to wiadomo...;-), sezon żeglarski zbliża się nieubłaganie! Zanim się obejrzymy będzie maj a wraz z nim początek zajęć dla najmłodszych...

Palamos po raz drugi... 2010-03-14

Nasze hiszpańskie zgrupowania przebiegają w zgodzie z ulubionym zimowym bon motem! Wszak zima ciągle jeszcze jest! Choć to co działo się tam w zeszłym tygodniu, przerosło nasze wyobrażenia o tym jaką pogodę można zastać w Palamos w przededniu wiosny!

Wiatr i Woda... 2010-03-13

Dwudzieste drugie już targi Wiatr i Woda odbywają się właśnie w Warszawie. Ta największa i najstarsza impreza wystawiennicza sportów wodnych w Polsce przyciąga rokrocznie tysiące miłośników wodnych wrażeń, więc i nas tam nie mogło zabraknąć...

Palamos i okolice, czyli Optimiściarzy relacja z Hiszpanii... 2010-02-20

Powstawała w pocie czoła, pomiędzy wyczerpującymi rozruchami porannymi, żmudnymi treningami - w silnym wietrze i przejmującym zimnie oraz mozolnym lekcji odrabianiem. Oto notatka (lekko ocenzurowana) z pobytu Optimiściarzy na Costa Brava...

Palamos zimową porą… 2010-02-18

Podczas gdy my toniemy w śniegu nasi dzielni Optimiściarze marzną w hiszpańskim Palamos. No, ale jak jest zima to musi być zimno, jak głosi kultowy film. Choć pogoda ich nie rozpieszcza trenują wytrwale...

Wawerskie wyróżnienie… 2010-02-17

Po raz kolejny już uczestniczyliśmy w dorocznym spotkaniu animatorów kultury i sportu, organizowanym przez władze Dzielnicy Wawer. Uroczystość stanowiąca podsumowanie mijającego roku była okazją do uhonorowania...

Zima w mieście… 2010-01-18

Zima straszna zrobiła się za oknami. Całe szczęście już niedługo ferie i wybywamy w nieco cieplejsze rewiry - do Hiszpanii, do ulubionego przez Polaków Palamos, gdzie inaugurować będziemy sezon żeglarski 2010...

Okiem Prezesa, czyli o 2009 jeszcze… 2010-01-07

Kolejny rok za nami. Może nie tak spektakularny w wyniki jak ubiegły, niemniej znów niezwykle udany. Bardzo pracowity i długi. Walczyliśmy dzielnie już od lutego, a nawet grudnia 2008. Cały czas idziemy do przodu, a efekty możecie ocenić sami…

Święta... 2009-12-24

Mikołajki… 2009-12-06

Dla wszystkich stałych bywalców naszej strony mikołajkowy bonus - niepublikowane dotąd zdjęcia z Łeby oraz dwa filmy...

Okręgowe zakończenie… 2009-12-04

We czwartek, 26 listopada, uczestniczyliśmy w zakończeniu żeglarskiego sezonu sportowego w WOZŻ. Jak zwykle było bardzo uroczyście i podniośle, zważywszy na fakt, że na spotkane przybyła cała masa dostojnych gości, z Sekretarzem PZŻ na czele...

Kolejny sezon za nami! 2009-11-25

W minioną niedzielę oficjalnie zakończyliśmy sezon żeglarski 2009. Tradycyjne spotkanie odbyło się tym razem w Nieporęcie. Były zdjęcia, filmy, krótka przemowa Prezesa, czapeczki, ufundowane przez firmę GORE (Marcin dzięki!)...

Zosia na Florydzie, czyli początki Optimista… 2009-11-12

Pierwsze Optimisty jedynie kształtem przypominały obecne łódki tej klasy, możecie się o tym przekonać oglądając zdjęcia, nadesłane przez Zosię, która właśnie wróciła z Clearwater - kolebki Optimista…

więcej...

Strony: poprzednia strona 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, nastepna strona    Archiwum wiadomości