Aktualności

Wiosennie... 2014-05-06

No i się zaczęło. Majówka w Gdyni w wykonaniu Laserowców była prima sort! Po raz drugi z rzędu zdobyliśmy Puchar Arki w klasyfikacji klubowej. Paulina, Kaśka i Krzychu wygrali w swoich konkurencjach. Jak spisali się inni sprawdzić można w zakładce wyniki. Tu zaś kilka fotek z wody i z zakończenia.

Przedtem była Wielkanoc na Gardzie, o czym przeczytacie w relacji Marcela poniżej i obejrzycie na FB.

Dnia 18 kwietnia stawiliśmy się przy centrum olimpijskim w Warszawie, w składzie: Marcel, Magda D., Matys, Maks i Lesti. Naszym kierownikiem został trener Jerzy. Wyjechaliśmy z lekkim opóźnieniem, po zręcznym zapakowaniu bagażnika.Po drodze dołączyli do nas Hubert K. oraz Jasiek. Skierowaliśmy się na Żory, w których przespaliśmy się przed dalszą podróżą. Z samego rana ruszyliśmy w drogę. Do miejscowości Malcesine nad jeziorem Garda dojechaliśmy późnym wieczorem. Drugim busem jechał trener Sławomir ze swoimi podopiecznymi. Razem dotarliśmy do hotelu i po zakwaterowniu i kolacji poszliśmy spać. Następnego dnia wstaliśmy wcześnie i po śniadaniu pojechaliśmy do portu. Szybko i sprawnie zdjeliśmy łódki z przyczep i otaklowaliśmy się. Naszymi jednorazowymi trenerami zostali Matys i Max,ale niestety pierwszego dnia nie mogli się wykazać swoją wiedzą i doświadczeniem, ponieważ po godzinie przestało wiać. Wieczorem dojechali do nas Kasia i Krzysiu. Następne dni były zmienne, przynajmniej jeśli chodzi o pogodę.Raz wiało solidnie, a innym razem można było podziwiać swoje odbicie w tafli wody. Mimo to zawsze możemy podziwiać wysokie góry, na szczytach których leży śnieg. Na szczęście na razie tylko dwa dni były zimne i deszczowe.Niedaleko miejsca naszego zakwaterowania leży położone nad wodą malownicze miasteczko, które w czasie wolnym z przyjemnością zwiedzamy. Na razie szykujemy się do regat, które odbędą się w ciągu najbliższych kilku dni. Dzisiaj po pływaniu zgłosiliśmy się do regat, a sądząc po ilości łódek w porcie, konkurencja nie bedzie mała. Oby nam wszystkim sprzyjał wiatr.:)

Optimiściarze natomiast obstawiali najpierw Rybnik - to na początku kwietnia, a później Puck - i to podwójnie;-), i też na FB pooglądać można!